نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

اولین کلیپ فیلم Rebel Moon؛ تلاش برای رام کردن موجودی شبیه شیردال

نخستین کلیپ فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire تارک را مشغول رام‌کردن موجودی شبیه شیردال نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین کلیپ فیلم Rebel Moon: Part One – A Child of Fire (ماه سرکش: بخش اول – فرزند آتش) شبکه نتفلیکس پخش شد. این ویدیو ۳ دقیقه‌ای کورا با نقش‌آفرینی سوفیا بوتلا را نشان می‌دهد که تارک با بازی استاز نیر را به خدمت می‌گیرد تا در نبرد قریب‌الوقوع علیه نیروهای Mother World به آن‌ها ملحق شود. تارک باید یک موجود وحشی شبیه شیردال را رام کند تا از دِین خود رها شود.

دانلود ویدیو از آپارات

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت هر دو بخش فیلم Rebel Moon را در دست داشت، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) و کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم‌نامه‌ آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته تحریر درآورد. بخش اول فیلم ماه سرکش در تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آذر (۱۵ تا ۲۱ دسامبر) اکران محدودی در سینما خواهد داشت و در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) از نتفلیکس پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon آمده است: «زمانی‌که یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه او را در حفظ موضع خود یاری کنند.» سوفیا بوتلا، چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی و شارلوت مگیدر در این فیلم بازی می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده