نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷

Godzilla Minus One به پر‌فروش‌ترین فیلم لایو اکشن ژاپنی در آمریکا تبدیل شد

درکنار انتشار یک ویدیو جدید، اعلام شد فیلم Godzilla Minus One در ادامه عملکرد بسیار درخشانش رکورد جدیدی را در گیشه آمریکای شمالی ثبت کرده است.

فیلم Godzilla Minus One از هفته گذشته با ثبت بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم لایو اکشن ساخت ژاپن و مجموعه گودزیلا در آمریکای شمالی روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم گودزیلا جدید ژاپنی رکورد جدید دیگری را ثبت کرده است. فروش فیلم Godzilla Minus One در آمریکا از مرز ۱۷ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم رسما به پر فروش‌ترین فیلم لایو اکشن ژاپنی در این منطقه تبدیل شود.

همچنین اکران فیلم گودزیلا منهای یک در آمریکای شمالی ادامه خواهد داشت و از امروز تعداد سینماهای آن به ۲۵۰۰ سالن در آمریکا و کانادا افزایش خواهد یافت. علاوه‌براین به همین مناسبت ویدیو جدیدی از فیلم Godzilla Minus One منتشر شده است که در آن شاهد حمله گودزیلا به شهر هستیم که در آن یکی از شخصیت‌های داستان در قطار در حال تماشا حمله این هیولا است و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گودزیلا منهای یک ۳۷امین فیلم از مجموعه گودزیلا و ۳۳امین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده