نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

تیزر سریال پیش‌درآمد It بازگشت پنی‌وایز را نشان می‌دهد

شبکه مکس نخستین تیزر سریال ترسناک Welcome to Derry، پیش‌درآمد فیلم It را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس نخستین تیزر سریال Welcome to Derry (به دری خوش آمدید) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. اچ‌بی‌اُ اخیرا تریلر تبلیغاتی جدیدی را برای نمایش برخی از آثار آتی خود پخش کرد که نگاهی اجمالی به پیش‌درآمد فیلم It (آن) دارد. این سریال دلهره‌آور در ابتدا برای پخش در هالووین ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده بود، اما مدتی قبل کیسی بلویز، مدیرعامل HBO از تأخیر این نمایش خبر داد.

دانلود ویدیو از آپارات

تیلور پیج، بازیگر فیلم White Boy Rick (ریک پسر سفیدپوست)، جوان آدپو، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، کریس چاک، بازیگر فیلم Years a Slave 12 (۱۲ سال بردگی)، جیمز رمار، بازیگر فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر)، مادلین استو، بازیگر فیلم The Last of the Mohicans (آخرین موهیکان) و استفن رایدر، بازیگر سریال Daredevil (دردویل) ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در سریال Welcome to Derry بازی می‌کنند.

سریال Welcome to Derry در ماه فوریه ۲۰۲۳ چراغ سبز تولید دریافت کرد و یک پیش‌درآمد برای فیلم‌های ترسناک It به‌شمار می‌آید که براساس رمان استیون کینگ ساخته شدند. اندی موسکیتی، کارگردان هر دو قسمت فیلم «آن» به‌همراه باربارا موسکیتی و جیسون فوکس این سریال را تولید می‌کنند. هنوز جزئیات زیادی از این نمایش در دست نیست و نمی‌دانیم که آیا بیل اسکاشگورد دوباره برای ایفای نقش پنی‌وایز در این پیش‌درآمد باز می‌گردد یا خیر.  


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده