نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر سریال Mr. and Mrs. Smith افشای رازهای خانواده اسمیت را نشان می‌دهد

شبکه آمازون پرایم ویدیو نخستین تریلر سریال جاسوسی کمدی Mr. and Mrs. Smith را پخش کرد.

شبکه آمازون پرایم ویدیو تریلر جدیدی از سریال Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که در کانال یوتیوب آن‌ها قابل مشاهده است. این تریلر آغاز مأموریت مخاطره‌آمیز جان و جین اسمیت با نقش‌آفرینی دونالد گلاور و مایا ارسکین را نشان می‌دهد که هر دو برای یک سازمان جاسوسی مرموز کار می‌کنند. هر هشت قسمت این سریال کمدی جاسوسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) تقدیم طرفدارها می‌شود.

پوستر سریال Mr. and Mrs. Smith

در خلاصه داستان سریال Mr. and Mrs. Smith شبکه آمازون پرایم ویدیو آمده است: «با خانواده اسمیت آشنا شوید؛ دو غریبه با نام‌های جان و جین که هویت خود را برای بودن درکنار یکدیگر کنار می‌گذارند. هر اپیزود آن‌ها را در مأموریت و نقطه عطف جدیدی در رابطه نشان می‌دهد که هر دو برای یک سازمان مرموز کار می‌کنند. وقتی رازها رفته‌رفته آشکار می‌شوند، آن‌ها باید برای باهم‌ماندن تقلا کنند؛ زیرا در این ازدواج طلاق امکان‌پذیر نخواهد بود.»

سریال Mr. and Mrs. Smith تحت تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) با تأخیر مواجه شده بود. دونالد گلاور، خالق و تهیه‌کننده سریال Atlanta (آتلانتا) و فرانچسکا اسلون، تهیه‌کننده سریال Fargo (فارگو) وظیفه تولید سریال را برعهده دارند. یاریو میلچان و مایکل شفر از شرکت New Regency به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده