نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳

فاصله زمانی اتفاقات دو فیلم Furiosa و Mad Max: Fury Road مشخص شد

جرج میلر در یک مصاحبه تایید کرد که فاصله زمانی اتفاقات بین دو فیلم Furiosa: A Mad Max Saga و Mad Max: Fury Road را اعلام کرد.

اولین تریلر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga در جریان CCXP امسال پخش شد و مورد توجه قرار گرفت و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت جدید فیلم مد مکس منتشر شده است. جرج میلر، کارگردان فیلم فیوریوسا در جریان CCXP تایید کرد که اتفاقات فیلم Furiosa: A Mad Max Saga قرار است ۱۵ سال پیش از اتفاقات فیلم Mad Max: Fury Road جریان داشته باشد. همچنین میلر تایید کرد که پایان فیلم Furiosa دقیقا به شروع اتفاقات فیلم Fury Road منتهی می‌شود.

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم و نوشتن قسمت جدد فیلم Mad Max را بر عهده داشته که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرده است.

شارلیز ترون در نقش فیوروسا با اسنایپری در دست در کنار تانکر آب در فیلم Mad Max: Fury Road

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی جریان دارد و ماجراهای فیوریوسای جوان را دنبال می‌کند که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آن‌ها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. درحالی‌که دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز به خانه ببرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده