نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷

بازیگر سریال Wednesday به فیلم Minecraft اضافه شد

اما مایرز، بازیگر سریال Wednesday پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن ماینکرفت اضافه شده است. اما مایرز، بازیگر نقش ایند سینکلر در سریال Wednesday پس از توافق با برادران وارنر برای حضور در فیلم Minecraft قرارداد همکاری امضا کرده است. بااین‌حال اطلاعاتی از نقش مایرز در این فیلم لایو اکشن در دسترس نیست، علاوه‌بر مایرز، جیسون موموآ در نقش استیو، دانیل بروکس در نقش داون و سباستین یوجین هانسن در نقش هنری دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Minecraft بازی خواهند کرد.

جرد هس، کارگردان آثاری چون فیلم Napoleon Dynamite، فیلم Nacho Libre و فیلم Gentlemen Broncos وظیفه کارگردانی فیلم ماینکرفت را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم لایو اکشن که اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی بسیار محبوب است، برای اواخر این ماه در کشور نیوزیلند برنامه‌ریزی شده است. مایرز اخیرا در فیلم Family Switch حضور داشته و در تابستان امسال در سریال A Good Girl's Guide to Murder بازی کرده است. مایرز در فصل دوم سریال Wednesday نیز باز خواهد گشت.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان یا اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما آلیسون شرودر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Heart of Stone و داستان انیمیشن Frozen 2 وظیفه نوشتن نسخه اخیر فیلمنامه فیلم لایو اکشن ماینکرفت را بر عهده دارد. بازی Minecraft توسط استودیو موجانگ تولید و در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار عرضه شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است و سالیانه ۱۴۰ میلیون بازیکن فعال به شکل ماهیانه به تجربه بازی می‌پردازند.

فیلم Minecraft در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده