نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۶

سریال Foundation برای فصل سوم تمدید شد

شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Foundation برای فصل سوم خبر داده است تا داستان رمان آیزاک آسیموف ادامه پیدا کند.

شهریور امسال پخش فصل دوم سریال Foundation به پایان رسید، اما از آن زمان خبری در مورد وضعیت تمدید یا عدم تمدید این سریال علمی تخیلی برای فصل جدید منتشر نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام وضعیت آینده سریال بنیاد مشخص شده است. اپل رسما اعلام کرد که سریال Foundation برای فصل سوم تمدید شده است. دیوید اس گویر، شورانر سریال بنیاد در بیانیه منتشر شده گفت:

«از اینکه اپل فرصتی برای ادامه دادن داستان حماسی آسیموف به ما داده است، بسیار خوشحالم. همان‌طور که مال به‌همراه بیتا، توران، ابلینگ و مگنفیکو گیگانتیکوس در مرکز داستان قرار می‌گیرند، این بار بیشتر شاهد رویارویی بنیاد و امپراطوری خواهیم بود.» قابل انتظار است که فصل سوم سریال Foundation مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه اپل تی وی پلاس پخش شود. این سریال اقتباسی از رمان‌های بنیاد اثر آیزاک آسیموف است.

جرد هریس‌، لی پیس، لو لوبل، لیا هاروی، لائورا برن، ترنس مان، کاسین بیلتون، آلفرد ایناک، ریس شیراسمیت، کلارک پیترس، دنیل مک‌فرسون، کوپر کارتر، ایزابلا لاگلند، کولویندر گیر، ساندرا یی سنسیندیور، الا ری اسمیت، دیمیتری لئونیداس، بن دنیلز، هولت مک‌کالانی، میکل پرشبرانت، ریچل هاوس و نیمرات کور از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Foundation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال اطلاعاتی از بازیگران فصل سوم این سریال در دسترس نیست.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده