نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

پیکسار و دیزنی سه انیمیشن Soul، لوکا و Turning Red را اکران سینمایی می‌کنند

پیکسار و دیزنی اعلام کردند که انیمیشن Soul، انیمیشن Luca و انیمیشن Turning Red سرانجام روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا والت دیزنی تصمیم بگیرد انیمیشن Soul، انیمیشن Luca و انیمیشن Turning Red، سه انیمیشن پیکسار را به‌جای اکران در سالن‌های سینما ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس پخش کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سه انیمیشن بالاخره قرار است روی پرده‌های سینما بروند. والت دیزنی و پیکسار با انتشار یک تریلر اعلام کردند که انیمیشن روح، انیمیشن لوکا و انیمیشن قرمز شدن در سال ۲۰۲۴ قرار است بالاخره اکران سینمایی را تجربه کنند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ابتدا انیمیشن Soul در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) اکران خواهد شد. سپس نوبت به انیمیشن Turning Red می‌رسد که در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و درنهایت هم انیمیشن Luca برای اکران در تاریخ ۲۲ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر انیمیشن روح، انیمیشن لوکا و انیمیشن قرمز شدن باشید:

پوستر انیمیشن Soul، انیمیشن Luca و انیمیشن Turning Red

همچنین همراه‌با این انیمیشن‌ها دو انیمیشن کوتاه SparkShort و یک انیمیشن کوتاه کلاسیک پیکسار هم در سالن‌های سینما نمایش داده خواهند شد که به ترتیب انیمیشن کوتاه For the Birds با انیمیشن لوکا، انیمیشن کوتاه Burrow با انیمیشن Soul و انیمیشن کوتاه Kitbull با انیمیشن Turning Red نمایش داده می‌شوند. پیش از این انیمیشن Soul به کارگردانی پیت داکتر توانسته بود جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند و انیمیشن Luca و انیمیشن Turning Red نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شده بودند.

منابع دیزنی می‌گویند که دلایل مختلفی برای اکران این سه انیمیشن وجود دارد که یک دلیل کاهش سرعت تولید و اکران آثار خانوادگی در سال ۲۰۲۴ به‌دلیل اعتصابات است. همچنین اعتقاد دارند که این اکران‌ها باعث ایجاد فرصتی بهتر برای اکران موفق انیمیشن Inside Out 2 می‌شود. در دوران پسا‌همه‌گیری پیکسار انیمیشن Lightyear در سال ۲۰۲۲ و انیمیشن Elemental در سال جاری اکران کرده بود. انیمیشن Inside Out 2، اثر بعدی پیکسار است که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده