نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

نویسنده پانیشر به سریال مرد عنکبوتی نوآر آمازون پیوست

به‌تازگی آمازون نویسنده پانیشر را برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال لایو اکشن Spider-Man Noir استخدام کرده است.

سریالی لایو اکشن براساس شخصیت مرد عنکبوتی نوآر در دست ساخت است و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی به این پروژه اضافه شده است. استیو لایت‌فوت، نویسنده و شورانر سریال The Punisher و سریال Shantaram پس از توافق با آمازون به‌عنوان شورانر دوم به سریال Spider-Man Noir اضافه شده است. پیش از این در بهمن گذشته بود که گفته شد اورن اوزیل، نویسنده فیلم The Lost City به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی وظیفه ساخت سریالی بدون نام براساس شخصیت مرد عنکبوتی نوآر را بر عهده گرفته است.

سریال Spider-Man Noir داستان یک ابرقهرمان مسن‌تر در شهر نیویورک دهه ۱۹۳۰ را دنبال می‌کند که طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، این سریال در دنیای مستقل خودش جریان دارد که یک شخصیت متفاوت قرار است مرد عنکبوتی شود و این شخصیت با پیتر پارکری که طرفداران به‌عنوان اسپایدرمن می‌شناسند تفاوت دارد. فیل لرد و کریستوفر میلر، تهیه‌کنندگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به‌همراه ایمی پاسکال، تهیه‌کننده مجموعه اسپایدرمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال اسپایدرمن نوآر حضور خواهند داشت.

این سریال لایو اکشن اولین اقتباس مستقل براساس شخصیت مرد عنکبوتی نوآر است. نسخه متفاوت اسپایدرمن در نسخه‌ای از نیویورک حضور دارد که شهر در رکود بزرگ است. پیتر بنجامین پارکر توسط یک عنکبوت که درون یک بت خدای عنکبوتی قرار دارد، گزیده می‌شود که به او قدرت‌های فوق بشری می‌دهد. پیش از این میلو ونتیمیگلیا در انیمیشن Ultimate Spider-Man و نیکلاس کیج در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse صداپیشگی شخصیت مرد عنکبوتی نوآر را بر عهده داشته بودند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده