نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۸

The Marvels به کم فروش‌ترین فیلم تاریخ دنیای سینمایی مارول تبدیل شد

فیلم The Marvels با بازی بری لارسون به شکل رسمی حالا کم‌فروش‌ترین فیلم تاریخ دنیای سینمایی مارول لقب گرفته است.

ماه گذشته بود که فیلم The Marvels با ثبت ضعیف‌ترین افتتاحیه تاریخ دنیای سینمایی مارول کار خودش را در گیشه آغاز کرد و حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، روزهای تیره جدیدترین فیلم MCU ادامه دارد. فروش فیلم The Marvels پس از چهار هفته اکران در سالن‌های سینما در آمریکای شمالی به ۸۰ میلیون دلار و در گیشه جهانی به ۱۹۷ میلیون دلار رسیده است. بدین ترتیب فیلم مارولز رسما لقب کم فروش‌ترین فیلم تاریخ دنیای سینمایی مارول را دریافت کرده است.

کارول دانورز به‌همراه کامالا خان و مونیکا رمبو در سیاره کری در فیلم The Marvels

فیلم The Marvels همچنین به اولین فیلم MCU تبدیل شده است که فروشی کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار را در آمریکای شمالی تجربه می‌کند. اگرچه معمولا خوش‌بینی‌هایی در مورد بازگشت تماشاگران با شروع تعطیلات سال نو وجود دارد، اما ظاهرا دیزنی چنین خوش‌‌بینی حداقل فعلا ندارد. چرا که دیزنی اعلام کرده است که دیگر عملکرد فیلم مارولز را در گیشه منتشر نخواهد کرد. دیزنی با انتشار یک پیام گفت: «باتوجه‌به اینکه گیشه فیلم The Marvels رو به پایان است، گزارش آخر هفته از درآمد بین‌المللی/جهانی این اثر را متوقف خواهیم کرد.»

فیلم مارولز با بودجه‌ای بیش از ۲۲۰ میلیون دلار تولید شده است که انتظار می‌رود در تعطیلات سال نو فروش آن کمی بهبود پیدا کند. در هر حال انتظار نمی‌رود که این فیلم به سوددهی حداقل در گیشه برسد. ازطرفی فیلم The Marvels توانست در چهارمین آخر هفته اکرانش در آمریکا ۲.۴ میلیون دلار دیگر فروش کند تا فروش این فیلم سرانجام از مرز ۸۰ میلیون دلار عبور کند. بااین‌حال این فیلم از بین ۱۰ فیلم پر فروش هفته خارج شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده