نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹

تریلر جدید فصل چهارم سریال True Detective جودی فاستر را به چالش می‌کشد

شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال True Detective را منتشر کرده است که شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر تازه‌ای از فصل جدید سریال کارآگاه حقیقی منتشر شده است. شبکه HBO به‌تازگی تریلر جدید و رسمی سریال True Detective: Night Country را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال جنایی محبوب هستیم. در طول تریلر دو شخصیت اصلی داستان در حال حل یک پرونده هستند که رازهای تاریکی در پشت آن قرار دارد و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل چهارم سریال True Detective را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، شبکه HBO پوستر جدیدی از سریال True Detective: Night Country را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید سریال True Detective: Night Country

پخش سریال True Detective: Night Country از تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۴ دی ۱۴۰۲) از شبکه HBO و مکس آغاز خواهد شد. اتفاقات فصل چهارم سریال True Detective در شهر انیس در ایالت آلاسکا جریان دارد که ۶ مرد در ایستگاه تحقیقاتی تسلال در قطب شمال بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو برای حل این پرونده باید با تاریکی خود مواجه شوند و با آن مقابله کنند و حفیفت‌هایی را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند پیدا و کشف کنند.

جودی فاستر، کالی ریس، جان هاوکس، کریستوفر اکلستون، فیونا شو، آنا لامب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال True Detective: Night Country حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ایسا لوپز، نویسنده فیلم Tigers Are Not Afraid و فیلم Secondary Effects وظیفه نوشتن و ساخت فیلمنامه فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی را به‌همراه آلن پیج آریاگا بر عهده دارد.

لوپز همچنین وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال True Detective: Night Country را بر عهده داشته است. نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشته است، در ساخت فصل چهارم این سریال نقشی نداشته است. سریال True Detective درواقع یک سریال آنتولوژی و درام جنایی است که هر فصل دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده