نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

منتظر بازگشت آیرون من رابرت داونی جونیور نباشید

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو می‌گوید که آن‌ها برنامه‌ای برای بازگرداندن آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول ندارند.

رابرت داونی جونیور پس از نقش‌آفرینی در ۱۰ فیلم در نقش آیرون من سرانجام در فیلم Avengers: Endgame به کار خودش پایان داد که این فیلم موفق‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول لقب گرفته است. حالا شایعاتی مبنی‌بر احتمال بازگشت داونی جونیور در فیلم Avengers: Secret Wars شنیده می‌شود، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران آیرون من نباید منتظر بازگشت این شخصیت محبوب در فیلم‌های آینده MCU باشند.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با Vanity Fair گفت که هیچ برنامه‌ای برای به زندگی برگرداندن شخصیت آیرون من در دنیای سینمایی مارول وجود ندارد. چرا که مارول نمی‌خواهد پایان‌بندی داستان او را خراب کند. فایگی گفت: «ما قرار است این لحظه را حفظ کنیم و به آن هرگز دست نخواهیم زد. ما سال‌ها سخت تلاش کردیم تا به این لحظه برسیم و هرگز تصمیم نداریم این لحظه جادویی را خراب کنیم و به آن دست بزنیم.»

کوین فایگی در فرش قرمز فیلم Black Widow مارول

جو روسو که در همین مصاحبه حضور داشت اضافه کرد که داونی جونیور پس از گفتن دیالوگ «من مرد آهنی هستم» در آخرین روز فیلم‌برداری فیلم دیگر تمایلی به بازگشت برای گفتن دیالوگ اضافی نداشت. روسو گفت: «ما قبلا در آخرین روز فیلم‌برداری با گریه از هم خداحافظی کرده بودیم. همه به‌شدت احساسی شده بودند.»

این در حالی است که در فیلم Deadpool 3 قرار است شاهد بازگشت شخصیت‌های زیادی مثل ولورین با بازی هیو جکمن باشیم و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی مبنی‌بر احتمال بازگشت رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در آثار آینده MCU شده بود. بااین‌حال کریس ایوانز مدتی پیش این شایعات را تکذیب کرده بود و گفت که او این اخبار را تنها شنیده است و واقعیت ندارد.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده