نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷

تصاویر جدید فیلم Deadpool 3 بازگشت یکی از دشمنان ولورین را تایید می‌کند

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر شده است که بازگشت یکی از دشمنان کلاسیک ولورین را در این فیلم تایید می‌کند.

از اوایل این ماه مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 پس از چند ماه تعطیلی بالاخره از سر گرفته شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم ددپول 3 فاش شده است که بازگشت شخصیت دیگری در این فیلم را تایید می‌کند. ادامه خبر ممکن است بخشی از داستان فیلم را فاش کند. طبق تصاویری که اخیرا از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 فاش شده است، شخصیت ویکتور کرید ملقب به سیبرتوث در آن دیده می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که باید منتظر کدام نسخه این شخصیت باشیم. پیش از این تایلر مین در فیلم X-Men و در ادامه لیو شرایبر در فیلم X-Men Origins: Wolverine نقش شخصیت سیبرتوث را بازی کرده بودند. البته براساس تصاویر به‌نظر می‌رسد که باید منتظر بازگشت نسخه تایلر مین باشیم که درنهایت هم ظاهر متفاوت‌تری دارد. همچنین در بخشی از تصاویر سر او توسط ددپول قطع شده است تا بار دیگر درجه سنی بزرگسال فیلم را تایید کند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده