نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶

فیلم Godzilla Minus One با رکوردشکنی در آمریکا شروع کرد

فیلم Godzilla Minus One موفق شد رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم لایو اکشن ژاپنی در کشور آمریکا را بشکند.

فیلم Godzilla Minus One سرانجام جمعه گذشته در آمریکای شمالی روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم گودزیلا جدید ژاپنی با رکوردشکنی کار خودش را آغاز کرده است. ددلاین گزارش داد که فیلم Godzilla Minus One بیش از ۱۱.۰۳۱ میلیون دلار در سه روز اولین آخر هفته‌اش در گیشه آمریکای شمالی فروش کرد تا رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم لایو اکشن ژاپنی را در این منطقه بشکند. این فیلم سینمااسکور A را از تماشاگران دریافت کرده است.

همچنین این بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم Godzilla ژاپنی هم محسوب می‌شود. فیلم گودزیلا منهای یک همچنین بیش از ۲۳.۱ میلیون دلار در گیشه ژاپن فروش کرده است تا در مجموع بیش از ۳۴.۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. این فیلم به‌زودی در بازارهای بیشتری هم روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Godzilla Minus One پیش از این ماه گذشته در ژاپن به مناسبت ۶۹امین سالگرد اکران اولین فیلم گودزیلا روی پرده‌های سینما رفت بود که این فیلم با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده است.

زنی در حال تماشا گودزیلا از پشت پنجره در فیلم Godzilla Minus One

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گودزیلا منهای یک ۳۷امین فیلم از مجموعه گودزیلا و ۳۳امین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire، فیلم بعدی دنیای مانسترورس در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در حال حاضر پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters از شبکه اپل تی‌وی پلاس ادامه دارد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده