نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر سریال Ted بازگشت خرس دوست‌داشتنی مجموعه را نشان می‌دهد

شبکه پیکاک تریلر جدیدی از سریال کمدی Ted با صداپیشگی سث مک‌فارلن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

بعد از تریلر مختصری که از زمان پخش سریال پیش‌درآمد Ted شبکه پیکاک رونمایی کرد، حالا سث مک‌فارلن در ویدیو جدیدی هواداران را به استقبال این مجموعه تلویزیونی کمدی بزرگسالانه می‌برد. سریال تد پیش‌درآمدی برای دو فیلم کمدی بزرگسالانه با همین نام از شرکت یونیورسال پیکچرز است که مارک والبرگ در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت و پس از اکران به محبوبیت بالایی دست یافتند. شما می‌توانید تریلر تازه این سریال را در کانال یوتیوب پیکاک تماشا کنید.

در داستان سریال Ted که در سال ۱۹۹۳ جریان دارد، دوران اوج شهرت و محبوبیت خرس‌های عروسکی به پایان رسیده است و حالا تد (با صداپیشگی سث مک‌فارلن) در فرامینگام ماساچوست با بهترین دوستش یعنی جان بنت ۱۶ ساله (با بازی مکس برکهولدر) زندگی می‌کند. علاوه‌بر والدین جانی یعنی متی و سوزان (با بازی اسکات گریمز و آلانا اوباک)، بلیر (جورجیا ویگام)، دخترعموی او هم درکنار آن‌ها زندگی می‌کند. تد با وجود تأثیر نه‌چندان خوبی که روی جانی جوان دارد، اما یک دوست وفادار برای او به‌حساب می‌آید که همیشه برای دوستی آن‌ها هر کاری می‌کند.

تد و خانواده بنت در سریال Ted

مک‌فارلن با سابقه کار روی سریال Family Guy به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، نویسنده و کارگردانی سریال Ted فعالیت داشت. پاول کاریگان و برد والش نیز به‌عنوان نویسنده و شورانرهای این مجموعه فعالیت می‌کنند.

مک‌فارلن قبلا در اظهارات خود گفت که او و شورانرهای سریال Ted در دهه ۱۹۹۰ در بوستون، محل وقوع حوادث سریال بزرگ شدند و داستان‌ها و خاطرات شخصی زیادی دارند که در داستان سریال از آن‌ها خواهند گفت.

آلانا اوباک (از سریال Euphoria)، اسکات گریمز (از سریال The Orville) و جورجیا وینگام (از سریال 13 Reasons Why) از بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند. هر ۷ اپیزود سریال جدید تد به‌صورت یک‌جا و در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۲ (۱۱ ژانویه ۲۰۲۴)  از شبکه پیکاک تقدیم طرفدارها خواهد شد.


منبع darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده