نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

اولین تریلر سریال Fallout ماجراجویی در دنیای پساآخرالزمانی را نشان می‌دهد

آمازون در جریان CCXP اولین تیزر تریلر سریال Fallout را منتشر کرد که در آن وعده یک اقتباس جذاب را به طرفداران می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال فال اوت منتشر شده است. در جریان CCXP، آمازون به وعده خود عمل کرد و در طول پنل خود اولین تیزر تریلر سریال Fallout را منتشر کرد. در طول تریلر سریال با شخصیت‌های اصلی داستان، دنیای سریال، طنز معروف بازی و همچنین موارد بیشتر آشنا می‌شویم که جلوه‌های ویژه حداقل در نمایش آن از کیفیت قابل قبول و خوبی برخوردار هستند. تمرکز تریلر روی شخصیت لوسی است، اما در طول تریلر شاهد شخصیت‌های دیگر مثل غول هم هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، آمازون ۴ پوستر هم از سریال Fallout را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی داستان مثل لوسی، غول، سگ و یک شخصیت دیگر است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید:

الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.

پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده