نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

دو بازیگر جدید به جیسون موموآ در فیلم Minecraft اضافه شدند

برادران وارنر به‌تازگی دو بازیگر دیگر برای حضور در فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ استخدام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فیلم لایو اکشن ماینکرفت تایید شده است. دانیل بروکس با سابقه بازی در سریال Peacemaker و سباستین یوجین هانسن با سابقه بازی در فیلم Just Mercy دو بازیگر جدید دیگری هستند که پس از توافق با برادران وارنر و لجندری به جمع بازیگران فیلم Minecraft اضافه شده‌اند. جیسون موموآ دیگر بازیگر فیلم لایو اکشن ماینکرفت است که او نقش شخصیت استیو را در این فیلم بازی خواهد کرد.

دانیل بروکس و سباستین یوجین هانسن

بروکس نقش داون و هانسن نقش هنری را در فیلم Minecraft قرار است بازی کنند. جرد هس، کارگردان آثاری چون فیلم Napoleon Dynamite، فیلم Nacho Libre و فیلم Gentlemen Broncos وظیفه کارگردانی فیلم ماینکرفت را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم لایو اکشن که اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی بسیار محبوب است، برای اواخر این ماه در کشور نیوزیلند برنامه‌ریزی شده است. قابل انتظار است که با پایان یافتن اعتصاب بازیگران، حضور بازیگران بیشتری در فیلم Minecraft تایید و اعلام شود.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان یا اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما آلیسون شرودر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Heart of Stone و داستان انیمیشن Frozen 2 وظیفه نوشتن نسخه اخیر فیلمنامه فیلم لایو اکشن ماینکرفت را بر عهده دارد. بازی Minecraft توسط استودیو موجانگ تولید و در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار عرضه شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است و سالیانه ۱۴۰ میلیون بازیکن فعال به شکل ماهیانه به تجربه بازی می‌پردازند.

فیلم Minecraft در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده