نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Halo احتمالا مشخص شده است

به‌نظر می‌رسد که شبکه پارامونت پلاس تاریخ پخش فصل دوم سریال Halo را کمی زودتر از انتظار و برنامه اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال هیلو ظاهرا مشخص شده است. به‌تازگی شبکه پارامونت پلاس تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Halo را به رایگان در یوتیوب منتشر کرده است. این سریال یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این سرویس استریم است که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان شروع پخش فصل دوم باشد تا به این شکل تبلیغی رایگان هم برای شروع فصل بعدی باشد. اما نکته جالب توجه اعلام زمان پخش فصل دوم سریال هیلو در صفحه یوتیوب پارامونت پلاس است.

طبق این اطلاعات، پخش فصل دوم سریال Halo از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۴ (۱۹ بهمن ۱۴۰۲)‌ آغاز خواهد شد. پارامونت هنوز به شکل رسمی این تاریخ را تایید نکرده است و می‌توان انتظار داشت که برنامه اولیه اعلام این تاریخ با اولین تریلر یا پوستر سریال بوده است، اما به اشتباه این تاریخ زودتر و در صفحه یوتیوب شبکه فاش شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از تعداد قسمت‌‌های فصل دوم سریال هیلو منتشر نشده است.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، کیت کندی، فیونا اوشانسی، تیلان بیلی، جوزف مورگان و کریستینا رودلو، از جمله بازیگرانی هستند در فصل دوم سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دیوید وینر، سازنده سریال Brave New World به‌عنوان شورانر جدید در فصل دوم سریال هیلو حضور دارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده