نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بلا رمزی: فصل دوم The Last of Us بهتر از فصل اول خواهد بود

بلا رمزی، بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us گفت که فکر می‌کند فصل دوم می‌تواند حتی بهتر از فصل اول باشد.

بلا رمزی در مصاحبه با نشریه IndieWire درباره فصل دوم سریال The Last of Us به گفت‌وگو پرداخت. او معتقد است که فصل جدید این سریال موفق شبکه HBO پتانسیل این را دارد که حتی از فصل اول بهتر هم باشد.

این بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) در بخشی از صحبت‌های خود در این‌باره می‌گوید: «می‌دانم تصور اینکه فصل دوم به خوبی فصل اول نشود، ترس بزرگی برای ما و همه‌ کسانی که روی این سریال کار می‌کنیم و احتمالا سایر دنیا است، اما من به سازندگان سریال اعتقاد زیادی دارم و فکر می‌کنم آن‌ها خارق‌العاده هستند. بنابراین فکر می‌کنم که قرار است عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم بهتر از فصل اول خواهیم بود.»

بلا رمزی در سریال The Last of Us

اقتباس از روی یک بازی ویدیویی همواره کار سختی برای فیلم‌سازان بوده است و و چالش‌های بسیار سختی را جلوی راه سازندگان قرار می‌دهد. اما سریال لست آو آس جزو معدود مواردی است که حتی ارتباط بسیار خوبی را با گیمرها برقرار کرده و با وفاداری به منشأ داستان خود به محبوبیت بالایی میان طرفداران دست پیدا کرده است.

سریال The Last of Us ساخته کریگ مازن و نیل دراکمن براساس بازی لست آو آس استودیو ناتی داگ ساخته شد و اولین‌بار در ژانویه ۲۰۲۳ شروع به پخش کرد. فصل اول سریال با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش‌های جوئل و الی شامل ۹ اپیزود بود که تقریبا دو هفته بعد از پخش قسمت اول برای فصل دوم هم تمدید شد.

جف اسنایدر، خبرنگار حوزه سرگرمی اخیرا مدعی شد که کیتلین دیور در حال مذاکره برای ایفای نقش کاراکتر ابی در دومین فصل از سریال The Last of Us است. او در ادامه توضیحات خود خاطر نشان کرد که استعداد کیتلین دیور برای ایفای نقش ابی پس از عملکرد بی‌نظیرش در فیلم No One Will Save You برای سازندگان سریال محرز شده است.

شبکه اچ‌بی‌اُ با پایان اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) اعلام کرد که تولید فصل دوم سریال The Last of Us از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. شبکه HBO امیدوار به پخش این نمایش آخرالزمانی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده