نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۳

پوسترهای فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ خون در برابر خون

HBO با انتشار دو پوستر از آلیسنت های‌تاور و رینیرا تارگرین در فصل دوم سریال House of the Dragon، به استقبال نبرد پیش رو رفت.

پوسترهای جدیدی که از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند، تصاویری از شخصیت‌های آلیسنت های‌تاور با بازی اولیویا کوک و رینیرا تارگرین با بازی اما دارسی را با شعار Blood for Blood و Fire to Fire به تصویر می‌کشند. HBO در توییت جدیدی که به ضمیمه‌ی این تصاویر منتشر کرده، وعده‌ی نمایش اولین تریلر از فصل جدید سریال را برای روز فردا به طرفداران داده است.

در ادامه درباره بخش‌های از داستان فصل اول سریال خاندان اژدها توضیح داده می‌شود.

فصل اول سریال House of the Dragon با مرگ شاه ویسریس به پایان رسید که خاندان تارگرین را با انتخاب جانشین برحق خود از میان شاهزاده اگان و شاهدخت رینیرا به یک هرج‌و‌مرج جدی کشاند. فصل دوم سریال نیز به آغاز نبرد رقص اژدها اشاره دارد که با جمع‌آوری بیشترین متحدان و اژدهایان ممکن از سوی طرفین درگیری برای تضمین پیروزی خود در این جنگ همراه است.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

پوستر فصل دوم House of the Dragon

پوستر فصل دوم سریال House of the Dragon

House of the Dragon براساس رمان Fire & Blood جرج آر آر مارتین ساخته شده که از نظر ترتیب زمانی، دوران اوج و افول خاندان تارگرین‌ها را به‌عنوان تنها اربابان اژدهایان روایت می‌کند که از دوران سقوط والریا نجات پیدا کردند. این اتفاقات ۳۰۰ سال قبل از ماجراهای سریال Game of Thrones و ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین قرار می‌گیرند که آخرین قسمت آن در سال ۲۰۱۹ پخش شد.

نخستین فصل سریال خاندان اژدها که شامل ۱۰ قسمت بود، پس از پخش در ماه اوت ۲۰۲۲ با بازخوردهای خوبی از طرفدارها مواجه شد و توانست ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد. کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته اعلام کرد که سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ باز خواهد گشت. نظر به اینکه فیلم‌نامه فصل ۲ سریال خاندان اژدها پیش از آغاز اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا نوشته شده بود، مراحل تولید این فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده