نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲

ساخت فیلمی از نجات یافتگان پرواز شماره ۱۴۲۱ توسط کارگردان جیسون بورن

پل گرینگرس در همکاری با برادران وارنر وظیفه کارگردانی فیلمی براساس رمان Drowning: The Rescue of Flight 1421 را بر عهده گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی براساس یکی از رمان‌های مهیج و تحسین شده اخیر ساخته خواهد شد. برادران وارنر به‌دنبال ساخت فیلمی از رمان Drowning: The Rescue of Flight 1421 اثر تی‌جی نیومن است که پل گرینگرس وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته است. مایکل دی‌ لوکا و پم ابدی به‌عنوان تهیه‌کننده از گروه موشن در این فیلم حضور دارند که پیش از این حق تولید فیلم آن را خریداری کرده بودند.

دی لوکا و و گرینگرس پیش از این در فیلم Captain Phillips با یکدیگر همکاری کرده بودند. رمان Drowning: The Rescue of Flight 1421 داستان یک هواپیما را دنبال می‌کند که تنها ۶ دقیقه پس از پرواز در اقیانوس آرام سقوط می‌کند و در طول تخلیه و پس از انفجار، هواپیما پر از آب و غرق می‌شود. ۱۰ها نفر از بازماندگان هواپیما در قسمت مهر و موم شده آن همراه با هواپیما غرق می‌شوند که به‌طور نامطئنی روی صخره‌ای در ۶۱ متری زیر سطح دریا نشسته است. در میان بازماندگان یک مهندس و دختر ۱۱ ساله‌اش نیز حضور دارند.

همسر سابق این مهندس که که مادر دخترش نیز است، بخشی از تیم نجات است که در تلاش برای یافتن هواپیما و نجات دادن آن‌ها پیش از پایان هوای داخل کابین و رقابت با زمان هستند. پل گرینگرس برای کارگردانی آثاری چون فیلم Resurrected، فیلم The Theory of Flight، فیلم Bloody Sunday، فیلم The Bourne Supremacy، فیلم United 93، فیلم The Bourne Ultimatum، فیلم Green Zone، فیلم Captain Phillips، فیلم Jason Bourne، فیلم 22July و فیلم News of the World شناخته می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده