نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹

بازگشت ایتن هاوک و چند بازیگر دیگر در فیلم The Black Phone 2

به‌تازگی فهرست بازیگران فیلم The Black Phone 2 اعلام شده است که در آن قرار است شاهد بازگشت ایتن هاوک و چند بازیگر دیگر باشیم.

ماه گذشته بود که ساخت دنباله فیلم The Black Phone رسما تایید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران فیلم تلفن سیاه ۲ مشخص و اعلام شده است. ددلاین گزارش داد که ایتن هاوک، میسون تیمز، مدلین مک‌گراو، جرمی دیویس و میگوئل مورا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فیلم The Black Phone 2 باز خواهند گشت. فیلم The Black Phone در سال گذشته توانست با نظر مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شود و بیش از ۱۶۱.۴ میلیون دلار که شامل ۹۰.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۱.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود، در سراسر جهان فروش کرد.

میسون تیمز با یک تلفن سیاه در فیلم The Black Phone با ارواح هم مدرسه‌ای‌هایش صحبت می‌کند

اسکات دریکسون، کارگردان آثاری چون فیلم The Exorcism of Emily Rose، فیلم Sinister، فیلم Deliver Us from Evil و فیلم Doctor Strange که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Black Phone را بر عهده داشته بود، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Black Phone 2 بازگشته است. مانند قسمت اول، رابرت سی کارگیل در نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک تلفن سیاه ۲ به دریکسون کمک خواهد کرد. این فیلم ترسناک اقتباسی از رمان تلفن سیاه اثر جو هیل است.

فیلم The Black Phone داستان فینی شاو را دنبال می‌کند که جدیدترین قربانی یک قاتل زنجیره‌ای است. آدم‌ربایی او را در یک زیرزمین حبس کرده که با خون ۵ کودک دزدیده شده قبلی پوشیده شده و او ششمین قربانی این قاتل زنجیره‌ای است. فینی شاو در سلول زیرزمینی پنهان خود یک تلفن عتیقه دارد که از مدت‌ها پیش قطع است، اما به‌هرشکل هر شب مردگان به آن زنگ می‌زنند.

فیلم The Black Phone 2 برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده