نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

سریال Alien شبکه FX بازیگرهای اصلی خود را شناخت

فهرست بازیگرهای سریال Alien شبکه FX با پیوستن تیموتی اولفینت، دیوید ریسدال و ۶ هنرپیشه دیگر گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگرهای سریال Alien (بیگانه) شبکه FX گسترش یافته است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، تیموتی اولفینت، دیوید ریسدال، بابو سیسی، جاناتان آجی، ارانا جیمز، لیلی نیومارک، دیم کامیل و آدریان ادمونسون به سیدنی چندلر ملحق خواهند شد که در اوایل سال جاری برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی انتخاب شد. هنوز نمی‌دانیم که این هنرپیشه‌ها نقش چه کاراکتری را در سریال بازی می‌کنند.

جان لندگراف در اواخر سال ۲۰۲۰ تأیید کرد که وقایع سریال Alien شبکه FX در سیاره زمین اتفاق می‌افتد. جان لندگراف قبلا اعلام کرد که این سریال تقریبا ۷۰ سال آینده‌ سیاره زمین را به نمایش می‌گذارد و پیش‌درآمد نخستین فیلم مجموعه بیگانه خواهد بود. باعنایت‌به اینکه حوادث فیلم بیگانه به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۲۱۲۲ اتفاق می‌افتاد، وقایع سریال بیگانه شبکه اف‌ایکس تقریبا ۳۰ سال پیش از نبرد الن ریپلی با زنومورف جریان خواهد داشت.

نوآ هاولی قبلا در گفت‌وگو با رسانه اسکوایر جزئیات بیشنری از سریال Alien را با طرفدارها به اشتراک گذاشت: «ما در فیلم‌های [بیگانه] شرکت ویلند-یوتانی را داریم که آشکارا روی توسعه هوش مصنوعی کار می‌کنند، اما چه اتفاقی می‌افتد اگر شرکت‌های دیگری درتلاش برای یافتن جاودانگی به سایر روش‌ها مانند پیشرفت انسان ماشینی یا دستیابی به فرانسان‌ها باشند؟ کدام یک از این فناوری‌ها پیروز خواهد شد؟ من این وضع را مثل تقابل ادیسون، وستینگهاوس و تسلا می‌دانم. یکی از آن‌ها باید برق را در انحصار خود دربیاورد. ما فقط نمی‌دانیم که درنهایت چه کسی موفق خواهد شد».

نوآ هاولی وظیفه نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی سریال بی‌نام Alien را برعهده داشت که الکس لاوتر، سیدنی چندلر، کیت یانگ، ساموئل بلنکین، اسی دیویس و آدراش گوراو را در تیم بازیگری دارد. درحال‌حاضر جزئیات داستان این سریال مخفی نگه داشته می‌شود، اما به احتمال قوی با یک پیش‌درآمد برای فیلم بیگانه طرف خواهیم بود. نوآ هاولی، ریدلی اسکات، دانا گونزالس و کریس لوونستاین به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه فعالیت می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده