نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

تولید فیلم گلادیاتور ۲ چه زمانی از سر گرفته می‌شود؟

رسانه ورایتی اعلام کرد که تولید فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات چه زمانی از سر گرفته می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تولید فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات در تاریخ ۱۳ آذر (۴ دسامبر) در جمهوری مالت از سر گرفته می‌شود. فیلم‌برداری این دنباله در ماه جولای ۲۰۲۳ تحت تأثیر اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) متوقف شد و نیمه تمام ماند. با پایان این اعتصاب در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) تولید این فیلم دوباره آغاز خواهد شد.

فیلم گلادیاتور ۲ دنباله فیلم Gladiator محصول ۲۰۰۰ به‌حساب می‌آید که ریدلی اسکات را در مقام کارگردان داشت. این دنباله روی ماجراهای لوسیوس، خواهرزاده کومودوس تمرکز خواهد داشت. پل مسکال، بازیگر فیلم Aftersun (افترسان) نقش لوسیوس را در این فیلم بازی می‌کند؛ درحالی‌که کانی نیلسن دوباره نقش لوسیلا، مادر لوسیوس را تکرار خواهد کرد. درک جاکوبی و جایمن هانسو نیز دوباره برای ایفای نقش سناتور گراکوس و جوبا بازخواهندگشت.

دنزل واشینگتن، جوزف کوئین، فرد هچینگر، پدرو پاسکال، می قلماوی، لیور ری، پیتر منسا و مت لوکاس از دیگر بازیگرهای فیلم Gladiator 2 به‌حساب می‌آیند. دیوید اسکارپا فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر درآورد که در فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) و فیلم Napoleon (ناپلئون) با ریدلی اسکات همکاری داشت. مایکل پروس، داگلاس ویک، دیوید فرانزونی و ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده این پروژه فعالیت خواهند کرد.

فیلم Gladiator 2 در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده