نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر سریال برلین؛ بازگشت غافل‌گیرکننده دو کاراکتر محبوب خانه کاغذی

نتفلیکس نسخه کامل تریلر سریال Berlin، اسپین-آف Money Heist را پخش کرد که آمادگی برلین برای اجرای نقشه سرقتی بزرگ را نشان می‌دهد.

شبکه نتفلیکس نسخه کامل تریلر سریال Berlin (برلین)، اسپین-آف Money Heistl (خانه کاغذی) را پخش کرد که یکی از دقیق‌ترین سرقت‌های برلین را نشان می‌دهد. این تریلر به بازگشت غافل‌گیرکننده راکل موریو و آلیسیا سیرا اشاره دارد که به‌عنوان نیروی پلیس می‌خواهند جلوی گروه از اجرای برنامه‌هایشان را بگیرند. شما می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب مجموعه مشاهده کنید. این سریال درام جنایی در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۲ (۲۹ دسامبر ۲۰۲۳) پخش می‌شود.

پدرو آلونسو (بازیگر سریال Grand Hotel) در نقش برلین، تریستان اوجوا (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (بازیگر سریال Welcome to Eden) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم Through My Window) در نقش روی، جوئل سانچز در نقش بروس، نایوا نیمری در نقش آلیسیا سیرا و ایتسیار ایتونیو در نقش راکل در سریال فرعی خانه کاغذی  بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال Berlin می‌خوانیم: «برنامه برلین سرقت ۴۴ میلیون یورو در یک بعد از ظهر است. برلین از دنیای Money Heist می‌آید». این سریال یک نمایش درام با موضوع سرقت ۸ قسمتی است که توسط اِستر مارتینز-لوباتو و آلکس پینا، سازندگان سریال Money Heist ساخته شد. اِستر مارتینز-لوباتو، آلکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکال وظیفه نگارش فیلم‌نامه و و جفری کاپر و دیوید بروکال وظیفه کارگردانی این اسپین-آف را برعهده داشتند.

برلین با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو در نخستین فصل سریال Money Heist معرفی شد و فرمانده دوم سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود که نقشه سرقت از بانک اسپانیا را کشید، اما نتوانست جان سالم به در ببرد. سریال خانه کاغذی توسط آلکس پینا ساخته شد و داستان گروهی از سارقان به رهبری پروفسور را روایت می‌کند که از ماسک سالوادور دالی و روپوش قرمز رنگی استفاده می‌کنند و با انتخاب نام شهرها برای خود هویت‌شان را مخفی نگه می‌دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده