نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲

اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong پادشاه جدید را نشان می‌دهد

برادران وارنر اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را منتشر کرده است که طرفداران را برای اولین تریلر فیلم هیجان‌زده می‌کند.

انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire روز جمعه این هفته در نمایشگاه CCXP پخش شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر دنباله فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شده است. این پوستر درواقع به‌نظر می‌رسد که کینگ کونگ را به‌عنوان پادشاه جدید به تصویر می‌کشد که صورت او روی یک جای دست قرمز رنگ قابل مشاهده است. در توصیف تصویر تنها جمله ‌«به پادشاه جدید خود تعظیم کنید» دیده می‌شود.

بااین‌حال گروهی از طرفداران متوجه شده‌اند که این گوریل درواقع کونگ نیست و نام او طبق شایعات Skar King است که او درواقع دشمن اصلی کینگ کونگ در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire است که احتمال دارد تنها یکی از چند تهدید بزرگ یا تهدید اصلی فیلم باشد و در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پس از حوادث فیلم Godzilla vs. Kong جریان دارد که گودزیلا و کونگ با یک تهدید جدید ناشناخته و پنهان که تاکنون کشف نشده مواجه می‌شوند که به دنیای ما آمده است و گودزیلا و کونگ به‌تنهایی توانایی شکست آن را ندارند که این تهدید موجودیت آن‌ها و حیات ما را به چالش می‌کشد. این خلاصه داستان طرفداران را به ادامه نبرد هیولاهای عظیم الجثه دعوت می‌کند که زندگی بشر به آن‌ها گره خورده است.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده