نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۱

فیلم Five Nights at Freddy's رکوردهای جدیدی را شکسته است

فیلم Five Nights at Freddy's در ادامه رکوردکشنی خود تبدیل به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ شرکت بلوم هاوس شده است.

فیلم Five Nights at Freddy's ماه گذشته به شکل همزمان در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک اکران شد و از آن زمان فروش بسیار موفقی داشته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم ترسناک به رکوردشکنی خود در گیشه ادامه داده است. فروش فیلم Five Nights at Freddy's در آمریکای شمالی به بیش از ۱۳۶.۲۷۰ میلیون دلار و به بیش از ۱۴۶.۹۷۰ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع به بیش از ۲۸۳.۲۴۳ میلیون دلار در گیشه جهانی افزایش پیدا کرد تا رکورد جدیدی را ثبت کند.

فیلم Five Nights at Freddy's حالا پر فروش‌ترین فیلم تاریخ شرکت فیلمسازی بلوم‌هاوس است که این رکورد پیش از این به فیلم Split با فروش ۲۷۸.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی در سال ۲۰۱۸ تعلق داشت. فیلم Halloween با فروش جهانی ۲۵۹.۹ میلیون دلار، فیلم Get Out با فروش جهانی ۲۵۵.۷ میلیون دلار و فیلم Glass با فروش جهانی ۲۴۶.۹ میلیون دلار در رتبه‌های سوم تا پنجم پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ بلوم‌هاوس قرار دارند.

موجودات غول‌پیکر انیماترونیک در فیلم Five Nights at Freddy’s

فیلم Five Nights at Freddy's داستان مایک اشمیت، یک نگهبان امنیتی را دنبال می‌کند که یک کار شبانه را در پیتزای فردی فزبر، یک مرکز سرگرمی خانوادگی آغاز می‌کند؛ تا جایی که متوجه می‌شود با ۵ طلسم انیماترونیک های رستوران شروع به حرکت می‌کنند و هرکسی را که هنوز بعد از نیمه شب آنجاست می کشند. فیلم پنج شب با فردی اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی به همین نام است. 

جاش هاچرسون در نقش مایک اشمیت، متیو لیلارد در نقش ویلیام افتن، مری استوارت مسترسون در نقش یک شرور ناشناس، پایپر روبیو در نقش ابی اشمیت، کت کانر استرلینگ و الیزابت لیل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Five Nights at Freddy's حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اما تامی وظیفه کارگردانی فیلم پنج شب با فردی را بر عهده داشته است که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه اسکات کاتن و ست کودبک روی نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک نیز کار کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده