نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳

تصویر جدید فیلم Sonic 3 حضور شخصیت شدو خارپشت را تایید می‌کند

پارامونت با انتشار تصویری از حضور شخصیت شدو در فیلم Sonic the Hedgehog 3 خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری از دنیای سونیک در فیلم Sonic 3 تایید شده است. پارامونت پیکچرز تصویر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 3 را منتشر کرده است که در آن شاهد یک کلاکت فیلم‌برداری هستیم و درکنار آن بخشی از بدن شخصیت شدو دیده می‌شود. این تصویر درواقع حضور شخصیت شدو در این فیلم را تایید می‌کند که پیش از این تیلز و ناکلز در فیلم Sonic the Hedgehog 2 حضور داشتند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

شخصیت شدو خارپشت درکنار کلاکت فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 3

انتظار می‌رود که جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Sonic the Hedgehog 3 بازگردند، اما تاکنون حضور هیچ بازیگری در فیلم سونیک 3 تایید و اعلام نشده است. البته پیش از آن طرفداران سونیک می‌توانند منتظر سریال Knuckles باشند که از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. شخصیت شدو خارپشت درواقع ظاهری تقریبا مشابه سونیک دارد که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ و در بازی Sonic Adventure 2 معرفی شد. همچنین در سال ۲۰۰۵ شاهد عرضه بازی Shadow the Hedgehog بودیم که بازی مستقل این شخصیت بود. در هر حال صداپیشه شخصیت شدو در فیلم Sonic the Hedgehog 3 هنوز انتخاب و معرفی نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده