نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

سریال جدید دیگری از دنیای The Boys در راه است

اسپین‌آف جدید سریال The Boys توسط آمازون و نویسنده فیلم Blue Beetle ساخته خواهد شد که اتفاقات آن در مکزیک جریان دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آف دیگری از دنیای پسران در دست ساخت است. ورایتی گزارش داد که اسپین‌آف دیگری از دنیای سریال The Boys ساخته شود که اتفاقات آن در شهر مکزیکو سیتی جریان دارد. The Boys: Mexico نام آزمایشی سریال است و گرت دانت-آلکوسر، نویسنده فیلم Blue Beetle به‌عنوان نویسنده و دیگو لونا با سابقه بازی در سریال Andor و گائل گارسیا برنال با سابقه بازی در سریال Mozart in the Jungle به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند.

ورایتی می‌گوید که احتمال دارد لونا و برنال هم نقش کوتاهی در سریال The Boys: Mexico داشته باشند، اما این موضوع هنوز قطعی نشده است. هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست، اما آمازون به‌دنبال یافتن یک شورانر دیگر برای همکاری با دانت-آلکوسر در توسعه سریال است. تمرکز فعلی تیم سازنده روی توسعه فیلمنامه و تعیین و تأمین بودجه برای فیلم‌برداری سریال در آمریکای لاتین است. اریک کریپک، سازنده سریال بویز نیز بخشی از تیم خلاق سریال The Boys: Mexico خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که سریال قرار است از زبان محلی پشتیبانی کند و این سریال قرار است چهارمین سریال از دنیای پسران باشد. پیش از این سریال The Boys Presents: Diabolical اولین اسپین‌آف مجموعه پسران بود و در ادامه سریال Gen V مدتی پیش پخش شد که این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل چهارم سریال سریال The Boys نیز در سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده