نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۲

تاریخ اکران بازسازی فیلم ترسناک Nosferatu مشخص شد

فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال است، تاریخ اکران بازسازی فیلم Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز را تایید و اعلام کرده است.

بازسازی فیلم Nosferatu قرار است فیلم بعدی رابرت اگرز، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch، فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman باشد که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم ترسناک اعلام شده است. فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال است، اعلام کرد که بازسازی فیلم Nosferatu در روز چهارشنبه، ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۵ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در همین تاریخ فیلم ترسناک و جدید جردن پیل اکران خواهد شد که رقابت جذابی بین این دو فیلم شکل خواهد گرفت.

بیل اسکاشگورد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت، ویلم دفو، اما کورین، آرون تیلور جانسون، رالف اینسون و سایمن مک‌برنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Nosferatu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد، اما به داستان و محتوای اصلی پایه‌بند خواهد بود.

پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد. بازسازی فیلم Nosferatu داستانی رازآلود از دلبستگی یک خون‌آشام باستانی ترانسیلوانیایی به یک زن جوان تسخیرشده را در آلمان قرن نوزدهم روایت می‌کند که همه‌جا به‌دنبال او است و وحشتی غیرقابل وصف را با خودش به‌همراه می‌آورد. رابرت اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده دارد.


منبع ِComingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده