نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۶

اولین تصاویر سریال Fallout دنیای پس از بمباران اتمی را نشان می‌دهد

آمازون سرانجام اولین تصاویر رسمی سریال Fallout را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش شخصیت‌های اصیل داستان و دنیای سریال هستیم.

آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال فال اوت منتشر شده است. مجله VanityFair به‌صورت اختصاصی اولین تصاویر رسمی سریال Fallout را منتشر کرده است که تمرکز بیشتر آن روی شخصیت اصلی داستان است که الا پورنل نقش آن را بر عهده دارد و در بخشی دیگر می‌توان Vault-Tec، پاور آرمور، گروه Brotherhood of Steel و یک غول هستیم و همچنین در یک تصویر جاناتان نولان درکنار الا پورنل دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

الا پورنل در حال خروج از والت در سریال Fallout

الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.

پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده