نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

خالق سریال لوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 را بر عهده گرفت

پس از جدایی کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty، مارول استودیو به‌تازگی نویسنده جدیدی را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است.

دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده داشته باشد، اما ماه گذشته او از سمت خود کناره‌گیری کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدید فیلم Avengers 5 مشخص شده است. مایکل والدرون، نویسنده و سازنده فصل اول سریال Loki و نویسنده فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده گرفته است.

مایکل والدرون

والدرون درواقع جایگزین جف لاونس شده است که قرار بود فیلمنامه فیلم Avengers 5 را بنویسد، اما پس از عملکرد ناامید کننده فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در گیشه و در نزد منتقدان، مارول استودیو تصمیم به ایجاد تغییراتی در تیم نویسندگان فیلم گرفته است. والدرون همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد و او اکنون قرار است فیلمنامه هر دو قسمت آینده فیلم انتقام‌جویان را به رشته تحریر بیاورد.

این‌درحالی است که والدرون دارای یک قرارداد چندجانبه با مارول، استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی برای تولید فیلم و سریال است. گفته می‌شود که والدرون تا زمان شروع جست‌وجو برای استخدام کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars، زمان بیشتر و مناسبی برای نوشتن فیلمنامه این دو فیلم دارد. می‌توان انتظار داشت مارول استودیو مذاکره برای استخدام کارگردان این دو فیلم که ممکن است به یک نفر سپرده شود، در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز کند.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. گفته می‌شود یکی از دلایلی که باعث جدایی کرتون از فیلم Avengers: The Kang Dynasty شده، تأخیر اخیر تاریخ اکران فیلم تا سال ۲۰۲۶ بوده است. کرتون البته همچنان به‌عنوان کارگردان فیلم Shang-Chi 2 و کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال Wonder Man با مارول استودیو همکاری خواهد کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده