نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم Taylor Swift: The Eras Tour اعلام شد

تیلور سوئیفت در اینستاگرام اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Taylor Swift: The Eras Tour باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Taylor Swift: The Eras Tour (تیلور سوئیفت: تور دوره‌ها) اعلام شده است. این فیلم کنسرتی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۲ (۱۳ دسامبر ۲۰۲۳) با قیمت ۱۹.۸۹ دلار در آمریکای شمالی و کشورهای دیگر برای کرایه ۳۰ روزه در دسترس طرفدارها قرار خواهد گرفت.

تیلور سوئیفت اخیرا در اینستاگرام اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Taylor Swift: The Eras Tour در روز تولدش تقدیم طرفدارها می‌شود. این نسخه تحت عنوان Extended Cut شامل ۳ ترانه اضافی Long Live (زنده باد)، The Archer (تیرانداز) و Wildest Dreams (مهیج‌ترین رؤیاها) است که در نسخه مربوط‌به سینما وجود نداشت.

شرکت Universal Pictures نسخه دیجیتالی فیلم را منحصرا در پلتفرم‌های دیجیتالی آمریکا و کانادا منتشر می‌کند. طرفدارها می‌توانند این فیلم را ازطریق آمازون پرایم ویدیو؛ اپل، Vudu، یوتیوب، گوگل تی‌وی و Xfinity کرایه کنند. هنوز نمی‌دانیم که این فیلم در چه کشورهای دیگری منتشر می‌شود، اما این مورد به‌زودی اعلام می‌شود.

 فیلم Taylor Swift: The Eras Tour با بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۲۴۹ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این خبر درحالی منتشر شد که تیلور سوئیفت تور دوره‌ها را یکشنبه در برزیل به پایان رساند. شما می‌توانید تریلر نسخه Extended Cut این فیلم کنسرتی را در کانال یوتیوب یونیورسال پیکچرز تماشا کنید.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده