نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

آدام درایور مشغول مذاکره برای بازی در فیلم Heat 2 است

مایکل مان در گفت‌وگو با اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که آدام درایور مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی در فیلم Heat 2 است.

ماه گذشته مایکل مان تأیید کرد که به‌عنوان پروژه بعدی به‌سراغ تولید دنباله فیلم تحسین‌شده Heat (مخمصه) خواهد رفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این کارگردان از مذاکره با یکی از بازیگرهای اصلی فیلم خبر داده است. مایکل مان در گفت‌وگو با مجله EW درباره نقش‌آفرینی آدام درایور در فیلم Heat 2 مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت: «بله، درحال مذاکره هستیم. این تنها چیزی که می‌توانم در این‌باره بگویم.»

از مدت‌ها پیش شایعاتی از ایفای نقش نسخه جوان‌تر نیل مک‌کالی توسط آدام درایور به‌گوش می‌رسد که رابرت دنیرو نقش این کاراکتر را در قسمت اول فیلم Heat بازی کرد. ماه گذشته مایکل مان در جریان رویدادی در لندن تأیید کرد که روی مخمصه ۲ کار می‌کند، اما از ارائه جزئیات بیشتر از بازیگرهای فیلم خودداری کرد. مگ گاردینر و مایکل مان با همکاری یکدیگر کتاب Heat 2 را قلم زدند که به‌عنوان پیش‌درآمد و دنباله وقایع فیلم نخست شناخته می‌شود.

داستان Heat 2 دو برهه زمانی را پوشش می‌دهد. اولین خط داستانی ماجراهای ریس شیهرلیس را دنبال می‌کند که پس از حوادث فیلم نخست در تلاش برای فرار از دست پلیس و کارآگاه وینسنت هانا است. خط داستانی دوم ما را به شیکاگو سال ۱۹۹۸ می‌برد که نیل مک‌کالی، ریس شیهرلیس و گروه رده بالای آن‌ها در ساحل غربی و شیکاگو دست به سرقت می‌زنند. درعین‌حال هانا نیز در اداره پلیس شیکاگو مشغول تعقیب یک گروه متجاوز به حریم شخصی است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده