نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

زمان زیادی تا پایان تولید فیلم آواتار ۳ باقی مانده است

جیمز کامرون اعلام کرد که هنوز زمان زیادی تا پایان فرآیند پس از تولید فیلم Avatar 3 باقی مانده است.

سال گذشته فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به کارگردانی جیمز کامرون موفقیت زیادی کسب کرد و درحالی‌که اکثر فیلم‌ها برای پیوستن به باشگاه یک میلیاردی‌ها تقلا می‌کردند، موفق به فروش ۲.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان شد. ۳ دنباله دیگر از این فیلم در راه است و بخش عمده فیلم‌برداری عناصر لایو-اکشن فیلم آواتار ۳ همزمان با قسمت دوم انجام شد؛ چراکه فیلم‌برداری این دو فیلم و پرده اول قسمت چهارم به‌شکل پیاپی صورت گرفت.

درحال‌حاضر فیلم Avatar 3 در میانه یک فرآیند طولانی پس از تولید قرار دارد. جیمز کامرون به‌تازگی اعلام کرد مدتی طول می‌کشد که این پروسه به پایان برسد. در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمز کامرون با حضور در یک کنفرانس در نیوزیلند جزئیات بیشتری از روند تولید فیلم آواتار ۳ را در اختیار طرفدارها قرار داده است. این کارگردان کانادایی اظهار داشت که «۲ سال بسیار شلوغ از مراحل پس از تولید» پروژه باقی مانده است.

درحالی‌که فیلم آواتار ۲ به معرفی قبیله ناوی ساکن در اقیانوس پرداخت، فیلم آواتار ۳ به‌سراغ ناوی آتش می‌رود که احتمالا در یک محیط آتشفشانی زندگی می‌کنند. لواک، پسر جیک (با نقش‌آفرینی بریتین دالتن) نیز راوی داستان فیلم Avatar 3 خواهد بود. شایعاتی از انتشار نسخه کارگردان فیلم آواتار ۳ نیز به گوش می‌رسد، اما هنوز تأیید یا تکذیب نشده است. آواتار ۳ برای اکران در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده