نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

فیلم لایو اکشن ناروتو در دست ساخت است

لاینزگیت در حال ساخت اقتباسی لایو اکشن از مجموعه ناروتو است و به همین منظور نویسنده‌ای برای این پروژه استخدام کرده است.

سال‌ها است که اخبار ساخت اقتباسی لایو اکشن از مانگا ناروتو شنیده می‌شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس لایو اکشن Naruto سرانجام قرار است ساخته شود. ورایتی گزارش داد که لاینزگیت به‌دنبال ساخت فیلم Naruto است و به همین منظور تاشا هو را برای نوشتن فیلمنامه فیلم لایو اکشن ناروتو استخدام کرده است. تاشا هو سابقه حضور به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال The Witcher: Blood Origin را دارد.

تاشا هو همچنین اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Red Sonja و وظیفه ساخت انیمیشن Tomb Raider برای نتفلیکس را بر عهده داشته است که انتظار می‌رود هر دو اثر در سال ۲۰۲۴ منتشر شوند. پس از موفقیت بزرگ سریال One Piece و تمدید آن برای فصل دوم توسط نتفلیکس، حالا دوباره بازار ساخت اقتباس از روی مانگاها و انیمه‌های محبوب داغ شده است و اخبار فیلم لایو اکشن Naruto دوباره پس از نزدیک به یک دهه شنیده می‌شود.

کاراکتر ناروتو از انیمه ناروتو

مانگا ناروتو اثر ماساشی کیشیموتو است که اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ پخش شد و در ۷۲ جلد نوشته و تا سال ۲۰۱۴ عرضه شد. پخش انیمه Naruto نیز از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت و سری اصلی ناروتو در ۲۲۰ قسمت تولید شده است. در ادامه انیمه Naruto: Shippuden که دنباله انیمه ناروتو بود، در سال ۲۰۰۷ پخش آن آغاز شد و پخش آن تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. این انیمه در ۵۰۰ قسمت تولید شده است.

سپس انیمه Boruto: Naruto Next Generations که تمرکز آن روی بروتو، پسر ناروتو است و اقتباسی از مانگا آن محسوب می‌شود، تولید شد که پخش آن در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و تا مارس ۲۰۲۳ ادامه داشته است و در مجموع شاهد تولید ۲۹۳ قسمت از این انیمه بوده‌ایم.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده