نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۵

نویسنده فیلم The Marvels به سریال Tomb Raider اضافه شد

آمازون و MGM به‌تازگی نویسنده فیلم The Marvels و سریال وانداویژن برای حضور در تیم نویسندگان سریال Tomb Raider استخدام کرده‌اند.

آمازون و MGM در حال همکاری مشترک برای تولید یک فیلم و یک سریال براساس مجموعه بازی توم ریدر هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی به این پروژه اضافه شده است. ورایتی گزارش داد که مگان ‌مک‌دانل، نویسنده فیلم The Marvels و سریال WandaVision به تیم نویسندگان سریال Tomb Raider اضافه شده است. فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag وظیفه ساخت سریال توم ریدر را بر عهده دارد. دنیای این سریال قرار است با فیلم Tomb Raider مشترک باشد، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

در حال حاضر سریال Tomb Raider در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اطلاعات خیلی زیادی از آن مثل خلاصه داستان ماجراجویی جدید لارا کرافت یا زمان پخش آن در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این سریال قرار است از شبکه آمازون پرایم ویدیو پخش شود، اما این پروژه قرار نیست دارای ارتباطی با انیمیشن Tomb Raider باشد که قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود و اقتباسی مستقیم از بازی‌های اخیر توم ریدر است. 

در هر حال بسیاری منتظر انتخاب بازیگر نقش لارا کرافت هستند که پیش از این آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر نقش لارا کرافت را در سینما بازی کرده بودند. این درحالی‌است که آمازون ناشر بازی Tomb Raider جدید هم شده است که این بازی توسط کریستال داینامیکس و با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود. به‌نظر می‌رسد که آمازون برنامه‌های زیادی برای دنیای توم ریدر دارد که احتمالا دنیای مشترک این آثار یکی از برنامه‌های احتمالی این استودیو است. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده