نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

پوستر جدید سریال برلین؛ سرقت بزرگ در اسپین‌آف خانه کاغذی

شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال Berlin، اسپین-آف Money Heist را منتشر کرد که آمادگی گروه برای سرقتی بزرگ را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال Berlin (برلین)، اسپین-آف Money Heist/ La Casa de Papel (خانه کاغذی) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر پیوستن گروه به برلین، دزد جواهر لذت‌جوی مجموعه در بزرگ‌ترین سرقت تاریخ پاریس را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این پوستر را در اینستاگرام مشاهده کنید. این سریال درام جنایی در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۲ (۲۹ دسامبر ۲۰۲۳) پخش می‌شود. 

پدرو آلونسو (بازیگر سریال Grand Hotel) در نقش برلین/آندرس دی فونولوزا، تریستان اوجوا (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (بازیگر سریال Welcome to Eden) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم Through My Window) در نقش روی و جوئل سانچز در نقش بروس ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در سریال اسپین-آف Money Heist بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال Berlin می‌خوانیم: «برنامه برلین سرقت ۴۴ میلیون یورو در یک بعد از ظهر است. برلین از دنیای Money Heist می‌آید». این سریال یک نمایش درام با موضوع سرقت ۸ قسمتی است که توسط اِستر مارتینز-لوباتو و آلکس پینا، سازندگان سریال Money Heist ساخته شد. اِستر مارتینز-لوباتو، آلکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکال وظیفه نگارش فیلم‌نامه و و جفری کاپر و دیوید بروکال وظیفه کارگردانی این اسپین-آف را برعهده داشتند.

برلین با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو در نخستین فصل سریال Money Heist معرفی شد. این کاراکتر فرمانده دوم سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود و نقشه سرقت از بانک اسپانیا را کشید. با اینکه برلین در اپیزود پایانی فصل اول کشته شد، اما به‌خاطر استقبال پرشور طرفدارها برای تکرار این نقش در فلش‌بک‌های فصل پایانی سریال خانه کاغذی بازگشت.

سریال Money Heist توسط آلکس پینا ساخته شد و اورسولا کوربیرو، آلوارو مورته، ایتسیار ایتونیو، پدرو آلونسو، میگل هران، هایمه لورنته، استر آسبو، انریکه آرسه، دارکو پریچ، هویک کوچکریان، لوکا پروش، بلن کوئستا، فرناندو کایو، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، خوزه مانوئل پوگا، آلبا فلورس و پاکو توس تیم بازیگری سریال را تشکیل می‌دادند. سریال خانه کاغذی داستان گروهی از سارقان به رهبری پروفسور را روایت می‌کند که از ماسک سالوادور دالی و روپوش قرمز رنگی استفاده می‌کنند و با انتخاب نام شهرها برای خود هویت‌شان را مخفی نگه می‌دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده