نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

نتفلیکس اعتنایی به ایده‌های نویسنده The Witcher نمی‌کند

آندری ساپکوفسکی، نویسنده رمان‌های The Witcher در رویداد کامیک کان وین اعلام کرد که نتفلیکس هیچ توجهی به ایده‌هایش ندارد.

آندری ساپکوفسکی، نویسنده رمان The Witcher (ویچر) می‌گوید نتفلیکس هرگز به ایده‌هایش برای تولید اقتباس‌های تلویزیونی توجه نکرده است. این نویسنده لهستانی در رویداد کامیک کان وین درباره ارائه بازخورد به نتفلیکس برای نمایش‌ها مورد سؤال قرار گرفت که با خنده پاسخ داد: «شاید ایده‌هایی داده باشم، اما هرگز توجهی نکردند. این موضوع طبیعی است.» او سپس با تقلید رفتار یکی از مدیران نتفلیکس گفت: «این کیه؟ یک نویسنده است؛ هیچ‌کاره است.»

هنری کویل ماه‌ها پیش از خداحافظی با سریال The Witcher اعلام کرد که تا زمانی در سریال باقی می‌ماند که بتوان با روایت داستان‌های عالی به کار آندری ساپکوفسکی احترام گذاشت. هنری کویل درحالی جای خود را به لیام همسورث داد که انحراف از منبع اقتباس یکی از شکایات اصلی طرفدارها از زمان شروع نمایش بود. یکی از نویسنده‌های دو فصل ابتدایی سریال ویچر پس از خروج هنری کویل اظهار داشت که سایر نویسنده‌های این اقتباس علنا از کتاب‌ها و بازی‌های مجموعه نفرت دارند. البته لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال با انتشار یک بیانیه منکر این قضیه شد.

با اینکه فصل ۳ سریال The Witcher با کاهش ۳۶ درصدی بیننده‌ها نسبت‌به فصل دوم مواجه شد، اما ۹۹.۴ میلیون ساعت تماشا شد. کتاب‌های ویچر نوشته‌ آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال به‌حساب می‌آیند. شبکه نتفلیکس در رویداد Geeked Week از انیمه The Witcher: Sirens of the Deep (ویچر: سایرن‌های اقیانوس) رونمایی کرد که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها خواهد شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده