نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴

اولین تصاویر رسمی سریال The Gentlemen نتفلیکس و گای ریچی منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت‌های اصلی داستان هستیم.

مقاله‌ مرتبط:

مهر ۹۹ بود که مشخص شد گای ریچی در همکاری دوباره با میرامکس در حال ساخت سریالی براساس فیلم The Gentlemen است و در ادامه نتفلیکس حقوق پخش این سریال را خریداری کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سریال آقایان منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین تصاویر رسمی سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که در آن شاهد بخشی از بازیگران سریال و اتفاقات آن هستیم و در ادامه نتفلیکس تایید کرد که این سریال در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد، اما پیش از آن می‌توانید اولین تصاویر آن را مشاهده کنید:

سریال The Gentlemen داستان ادی هالستد را دنبال می‌کند.او ملک بزرگ پدرش را به ارث می‌برد و متوجه می‌شود که در آن یک مزرعه بزرگ علف و امپراطوری میکی پیرسون افسانه‌ای قرار دارد. آیا او سربازی است که قدرت دنیای جرم و جنایت بریتانیا و کنترل کل عملیات را به‌دست بگیرد؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول در سریال آقایان بازگشته است. 

 تئو جیمز در نقش ادی هالستد، وینی جونز ، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافیناویچ، مایکل وو، شنل کرسول، مکس بیسلی، جاسمین، بلک‌بورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال آقایان در ۸ قسمت تولید شده است و تاریخ دقیق‌تر پخش آن در آینده اعلام خواهد شد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده