نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

بلا رمزی برای خط داستانی دینا در فصل ۲ سریال The Last of Us هیجان‌زده است

بلا رمزی در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که برای بدل‌کاری‌های بیشتر الی و خط داستانی دینا در فصل دوم سریال The Last of Us هیجان‌زده است.

بلا رمزی، بازیگر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که برای فیلم‌برداری فصل دوم این نمایش درام ترسناک هیجان‌زده است و برای بدل‌کاری‌های بیشتر الی آمادگی دارد:

بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us در این‌باره اظهار داشت: «برای موارد زیادی ازجمله کارهای بسیار پُرتنش هیجان‌زده هستم؛ زیرا به‌وضوح کمی از آن را در فصل اول تجربه کردم. همین‌طور صحنه‌های فیزیکی بیشتر؛ چراکه الی از نظر بدنی در فصل دوم آمادگی بیشتری دارد. من عاشق بدل‌کاری‌ها هستم و دوست دارم روز بعد با کبودی از خواب بیدار شوم و خودم را با کبودی زیر چشم ببینم؛ فقط به‌خاطر اینکه انجام این کار حس خیلی خوبی دارد.»

این بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) اعلام کرد که بیشتر منتظر کدام خط داستانی بازی The Last of Us Part II استودیو Naughty Dog است. بلا رمزی ادامه داد: «بنابراین مشتاقانه منتظر انجام این کارها و البته خط داستانی کاراکتر دینا هستم. درواقع یک قسمت از فصل اول [سریال لست آو آس] با تمرکز روی رابطه الی و رایلی داشتم، اما بررسی رابطه الی و دینا در طول یک خط داستانی از نسخه دوم بازی واقعا هیجان‌انگیز است.»

شبکه اچ‌بی‌اُ با پایان اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) اعلام کرد که تولید فصل دوم سریال The Last of Us از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. درحال‌حاضر تاریخ ۱۷ دی ۱۴۰۲ (۷ ژانویه ۲۰۲۴) برای شروع فیلم‌برداری فصل ۲ در ونکوور در نظر گرفته شده است و شبکه HBO امیدوار به پخش این نمایش آخرالزمانی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ است.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مارلی دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای فصل اول این اقتباس بودند

فصل دوم سریال لست آو آس وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش خواهد داد. در گذشته کریگ مازن در مصاحبه با رسانه GQ تأیید کرد که داستان دومین بازی مجموعه در طول چندین فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن نیز بیان کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین نسخه اول و دوم بازی لست آو آس تغییر نمی‌کند. مدتی قبل شایعاتی از مذاکره کیتلین دیور برای ایفای نقش ابی در فصل ۲ سریال The Last of Us منتشر شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده