نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷

کنترل دنیای جنگ ستارگان به سازنده انیمیشن Clone Wars داده شد

دیو فیلونی، سازنده انیمیشن Star Wars: The Clone Wars رسما مسئولیت مدیر ارشد خلاقیت دنیای جنگ ستارگان در استودیو لوکاس فیلم را بر عهده گرفت.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، فرد جدیدی رهبر تیم خلاقیت دنیای Star Wars را بر عهده گرفته است. دیو فیلونی یکی از نام‌های بزرگی است که سال‌ها در اطراف پروژ‌ه‌های انیمیشنی و لایو اکشن دیده می‌شود. او حالا مدیر ارشد خلاقیت دنیای جنگ ستارگان در استودیو لوکاس فیلم شده است و نقش جدیدی در این مجموعه دارد. فیلونی در مصاحبه با VanityFair این خبر را تایید کرد و او اکنون نظارت کاملی روی آثار در دست ساخت این مجموعه دارد.

فیلونی در این مصاحبه گفت که او اکنون مدیر ارشد خلاقیت در لوکاس‌فیلم است. فیلونی در ادامه این مصاحبه گفت: «در گذشته من زمانی وارد بسیاری از پروژه‌ها می‌شدم که آن‌ها راه خوبی برای ساخت آن پیدا کرده بودند. اکنون زمانی‌که در حال برنامه‌ریزی برای آینده کاری هستیم که اکنون انجام می‌دهیم، من از همان مرحله آغازین درگیر آن هستم و در آن نقش دارم.»

دیو فیلونی و آسوکا در پشت صحنه سریال جنگ ستارگان

فیلونی در نقش جدید خود باید مستقیما به کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و کری بک، معاون رئیس اجرایی این استودیو جواب خواهد دهد. فیلونی بیشتر برای ساخت انیمیشن Star Wars: The Clone Wars و انیمیشن انیمیشن Star Wars Rebels شناخته می‌شود که به جان فاورو در ساخت سریال The Mandalorian و سریال The Book of Boba Fett کمک کرده است. او همچنین وظیفه ساخت سریال Ahsoka را اخیرا بر عهده داشته است.

فیلونی همچنین قرار است یک فیلم لایو اکشن از دنیای جنگ ستارگان کارگردانی کند که فعلا زمان زیادی تا تولید و اکران آن باقی‌مانده است. فیلونی در مورد نقش جدید خود شفاف‌سازی کرد و توضیح داد: «من قرار نیست به مردم بگویم چه کاری انجام دهند. احساس من این است که من قرار است تلاش کنم تا به آن‌ها برای گفتن بهترین داستانی که می‌خواهند بگویند کمک کنم. مانند عضوی از شورای جدای باید به سراسر کهکشان کمک کنم.»

گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Star Wars فیلونی قرار است بین اتفاقات فیلم Return of the Jedi و فیلم The Force Awakens رخ دهد. همچنین VanityFair اعلام کرد که فصل دوم سریال Ahsoka با اینکه به شکل رسمی تایید نشده، ساخته خواهد شد. فیلونی پیش از این کارگردانی تقریبا ۹۰ قسمت انیمیشن جنگ ستارگان و ۶ قسمت از سریال‌های مندلورین، بوبا فت و آسوکا را بر عهده داشته است. VanityFair می‌گوید که در حال حاضر هیچ فیلمی از دنیای جنگ ستارگان در جریان ارتقا اخیر فیلونی قرار نیست لغو شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده