نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷

کریستوفر نولان فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی نمی‌کند

کریستوفر نولان در مصاحبه اخیر خودش تایید کرد که او قرار نیست فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی کند و شایعات نادرست هستند.

در حال حاضر شایعاتی زیادی در مورد فیلم جدید جیمز باند وجود دارد و یکی از این شایعات کارگردانی فیلم بعدی James Bond توسط کریستوفر نولان است. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این کارگردان بریتانیایی به این موضوع واکنش نشان داده است. کریستوفر نولان در مصاحبه با Associated Press شایعات کارگردانی فیلم بعدی 007 را تکذیب کرد و گفت او قرار نیست این فیلم را کارگردانی کند و شایعات واقعیت ندارند.

نولان در این مصاحبه تنها گفت که متاسفانه این شایعات درست نیستند و او قرار نیست فیلم ۲۶ام جیمز باند را کارگردانی کند. نولان اخیرا فیلم Oppenheimer را کارگردانی کرده است که این فیلم موفق شد بیش از ۹۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. فیلم اوپنهایمر که شانس زیادی برای حضور در فصل جوایز هم دارد، توانست بهترین عملکرد تجاری یک فیلم با درجه سنی بزرگسال پس از دوران کرونا را تجربه کند.

دنیل کریگ و سایر بازیگران شخصیت اصلی مجموعه سینمایی جیمز باند

کریستوفر نولان پیش از این وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Inception، فیلم Following، فیلم Insomnia، فیلم The Prestige، فیلم Memento، سه‌گانه فیلم The Dark Knight، فیلم Interstellar، فیلم Dunkirk و فیلم Tenet را بر عهده داشته است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از فیلم بعدی او در دست نیست و اکنون نمی‌دانیم او قرار است چه فیلمی را کارگردانی کند. بااین‌حال بسیاری انتظار دارند که به‌زودی فیلم بعدی او معرفی شود، اما او بارها از علاقه‌اش به کارگردانی فیلمی از دنیای جیمز باند گفته بود.

همچنین پس از اکران فیلم No Time To Die که آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند بود، وضعیت مجموعه 007 مشخص نیست و تهیه‌کنندگان فیلم عجله‌ای برای انتخاب بازیگر بعدی جیمز باند و همچنین فیلمسازان فیلم James Bond بعدی ندارند. در هر حال گروهی اعتقاد داشتند که آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم تنت شانس بالایی برای گرفتن نقش جیمز باند دارد، اما تاکنون چیزی به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده