نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱

تصویر سریال پنگوئن پیشرفت آزوالد کابلپات در دنیای تبه‌کاران را نشان می‌دهد

مجله امپایر تصویر جدیدی از سریال The Penguin شبکه مکس را منتشر کرد که کالین فارل را در قامت آزوالد کابلپات نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصویر جدیدی از سریال The Penguin (پنگوئن) شبکه مکس به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر آزوالد کابلپات با نقش‌آفرینی کالین فارل را نشان می‌دهد که از هیچ کاری برای رسیدن به قدرت در دنیای تبه‌کاران گاتهام مضایقه نمی‌کند. فیلم‌برداری سریال اسپین-آف فیلم The Batmanیک هفته پس از روز شکرگزاری از سر گرفته می‌شود و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها خواهد شد.

پیشرفت آزوالد کابلپات در دنیای تبه‌کاران در سریال پنگوئن

سریال پنگوئن در دنیای فیلم The Batman جریان دارد و گذشته آزوالد کابلپات را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن آزوالد کابلپات در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

سریال The Penguin براساس کاراکتر پنگوئن ساخته می‌شود که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شده است. لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این اسپین-آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل سکان هدایت دو قسمت ابتدایی آن را در دست دارد. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی این سریال را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده