نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲

فیلم جدید جیسون بورن در دست ساخت است

یونیورسال با استخدام کارگردان فیلم All Quiet on the Western Front به‌دنبال ساخت قسمت جدیدی از فیلم جیسون بورن با بازی مت دیمون است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدیدی از مجموعه فیلم جیسون بورن ساخته خواهد شد. ددلاین گزارش داد که یونیورسال به‌دنبال ساخت قسمت جدید فیلم Jason Bourne است و به همین منظور در حال مذاکره با ادوارد برگر، کارگردان فیلم All Quiet On The Western Front که جایزه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ را دریافت کرد، برای کارگردانی این فیلم اکشن است. در حال حاضر فیلم جدید جیسون بورن دارای فیلمنامه‌ای نیست و حضور نویسنده‌ای هم در این فیلم اکشن جاسوسی تایید نشده است.

مت دیمون که پیش از این نقش جیسون بورن را در چهار قسمت این مجموعه بازی کرده بود، در صورتی‌که بخواهد بازگردد با او تماس گرفته خواهد شد؛ اگرچه برنامه یونیورسال بازگشت دیمون برای این نقش در قسمت جدید فیلم Jason Bourne است، اما فعلا چیز مشخص و قطعی نیست. مت دیمون پیش از این در فیلم The Bourne Identity، فیلم The Bourne Supremacy، فیلم The Bourne Ultimatum و فیلم Jason Bourne نقش جیسون بورن را بازی کرده بود.

فیلم The Bourne Legacy نیز اسپین‌آف مجموعه جیسون بورن است که تمرکز آن روی شخصیت دیگری بود که جرمی رنر نقش این شخصیت را بازی کرده بود. فیلم Jason Bourne آخرین قسمت این مجموعه است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، اما عملکردی ناامید کننده در جلب نظر مثبت منتقدان و تماشاگران داشت. همچنین سریال Treadstone از مجموعه جیسون بورن در سال ۲۰۱۹ تولید و از شبکه USA Network پخش شد که پس از یک فصل لغو شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده