نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

فیلم‌برداری سریال پنگوئن چه زمانی از سر گرفته می‌شود؟

زمان شروع دوباره فیلم‌برداری سریال The Penguin شبکه مکس با پایان اعتصاب بازیگرها و نویسنده‌ها مشخص شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا فیلم‌برداری سریال The Penguin (پنگوئن) با بازی کالین فارل یک هفته پس از روز شکرگزاری از سر گرفته می‌شود. تولید اسپین-آف فیلم The Batman (بتمن) در ماه مارس آغاز شد، اما در ماه ژوئن به‌خاطر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و بعدها به‌دلیل اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) به حالت تعلیق درآمد.

سریال پنگوئن در دنیای فیلم The Batman جریان دارد و گذشته آزوالد کابلپات را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن آزوالد کابلپات در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

سریال The Penguin براساس کاراکتر پنگوئن ساخته می‌شود که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شده است. لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این اسپین-آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل سکان هدایت دو قسمت ابتدایی آن را در دست دارد. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی این سریال را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌کند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده