نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

تریلر جدید فیلم Aquaman 2 با محوریت آخرین بازی جیسون موموآ در نقش آکوامن

تریلر جدیدی از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر اکشن بسیاری هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Aquaman 2 منتشر شده است. برادران وارنر امروز از شروع پیش فروش بلیط‌های فیلم Aquaman and the Lost Kingdom خبر داد و به همین منظور تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در طول این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از آخرین ماجراجویی آکوامن در دنیای فعلی دی سی هستیم که در آن خانواده‌اش توسط بلک مانتا تهدید می‌شود و او حالا باید با برادرش برای شکست او همکاری کند.

ظاهرا بهتر شدن رابطه آکوامن و اوشن مستر با استقبال گرم مادر آن‌ها هم مواجه شده است. فیلم Aquaman and the Lost Kingdom آخرین اثری است که جیسون موموآ در آن نقش آکوامن را بازی کرده است و گفته می‌شود او در دنیای جدید دی سی تحت رهبری جیمز گان احتمالا نقش لوبو را بازی خواهد کرد. اما پیش از آن می‌توانید تریلر جدید فیلم Aquaman 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول فیلم آکوامن بر عهده داشته است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده