نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱

ساخت انیمه Blue Box تایید شد

به‌تازگی ساخت یک انیمه براساس مانگا کمدی عاشقانه و ورزشی Blue Box تایید و صداپیشگان نقش‌های اصلی آن معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه سریالی براساس مانگا بلو باکس در دست ساخت است. به‌تازگی ساخت انیمه Blue Box تایید شده است و همچنین اعلام شد که شویا چیبا صداپیشگی شخصیت تایکی اینوماتا و رینا اوئدا صداپیشگی شخصیت چیناتسو کانو را در این انیمه کمدی عاشقانه و ورزشی بر عهده خواهند داشت. انیمه بلو باکس اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کوجی میورا است.

اولین قسمت مانگا Blue Box در سال ۲۰۲۱ توسط هفته‌نامه شونن جامپ منتشر شد و تاکنون ۱۲ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است. جلد ۱۳ام مانگا بلو باکس در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۳ آذر ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمه Blue Box مثل استودیو سازنده، شبکه پخش کننده یا سازندگان آن منتشر نشده و تنها یک تصویر (که به‌عنوان تصویر خبر می‌توانید آن را مشاهده کنید) از این انیمه پخش شده است. 

مانگا Blue Box داستان یک دانش‌آموز سال بالایی به نام تایکی اینوماتا را دنبال می‌کند که عضوی از تیم بدمینتون پسران است. او هر روز صبح درکنار همکارش چیناتسو کانو که در تیم بسکتبال دختران است، تمرین می‌کند. پس اینکه والدین چیناتسو ژاپن را ترک می‌کنند، چیناتسو به خانه خانواده تایکی نقل مکان می‌کند و با تایکی هم‌خانه می‌شود. تایکی تصمیم می‌گیرد تا با توسعه روابط خود، تیم‌هایشان را به مسابقات قهرمانی ملی برسند.

 در هر حال در رویداد Jump Festa 2024 که ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری از جمله معرفی صداپیشگان بیشتر انیمه بلو باکس منتشر می‌شود. مانگا Blue Box درواقع اولین کار میورا است که قرار است به یک اقتباس انیمه‌ای تبدیل شود. او سابقه نوشتن مانگا I Love You, My Teacher را هم در کارنامه دارد. 


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده