نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تولید فیلم Venom 3 با نقش‌آفرینی تام هاردی از سر گرفته شد

تام هاردی با انتشار تصویر جدیدی در اینستاگرام اعلام کرد که تولید دنباله فیلم Venom: Let There Be Carnage از سر گرفته شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تام هاردی اخیرا با انتشار تصویر جدیدی در اینستاگرام از شروع دوباره تولید فیلم ابرقهرمانی Venom 3 (ونوم ۳) خبر داده است. در گذشته تولید دنباله بی‌نام فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید) تحت تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) به حالت تعلیق درآمده بود.

تام هاردی تصویری از خود و کلی مارسل، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم Venom 3 را در اینستاگرام منتشر کرد. این تصویر تام هاردی را درحالی در پشت صحنه فیلم‌برداری نشان می‌دهد که لبخند بزرگی بر لب دارد. در این تصویر تام هاردی همان لباسی را بر تن دارد که در عکس‌های پشت صحنه قبل از اعتصاب SAG-AFTRA پوشیده بود. این هنرپیشه در بخش توضیحات این پست درکنار کلمه V3NM3 از ایموجی قلب و ایموجی آتش استفاده کرده است.

تام هاردی و کلی مارسل سر صحنه فیلم‌برداری ونوم ۳

کلی مارسل با سابقه نویسندگی دو فیلم اول Venom در اولین تجربه کارگردانی سکان هدایت فیلم ونوم ۳ را در دست دارد. در این فیلم تام هاردی، بازیگر فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) بار دیگر نقش ادی براک / ونوم را بازی می‌کند. سومین قسمت فیلم ونوم در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ (۸ نوامبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود. تام هاردی، کلی مارسل، امی پاسکال، آوی آراد، مت تولماچ و هاچ پارکر به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده