نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

نقش فوق العاده مرموز استیون ین احتمالا در دنیای مارول مشخص شده است

رابرت کرکمن، خالق دنیای متحرک احتمالا به اشتباه نقش استیون ین در فیلم Thunderbolts و دنیای سینمایی مارول را فاش کرده است.

استیون ین، بازیگر سریال مردگان متحرک و فیلم Minari برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts اضافه شد، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر در آن زمان مشخص و اعلام نشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نقش این بازیگر ممکن است در دنیای سینمایی مارول مشخص و فاش شده باشد. به‌تازگی رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک در مصاحبه با دیوید فینچ، هنر دنیای کمیک گفت که فاش کرد که استین ین در فیلم تاندربولتز چه نقشی را بازی می‌کند.

کرکمن گفت: «استیون ین که دوست خوبم است، قرار است نقش سنتری را در یک فیلم بازی کند.» باتوجه‌به صحبت‌های کرکمن و اگر درست باشد، استیون ین نقش سنتری را در فیلم Thunderbolts و دنیای سینمایی مارول بر عهده خواهد داشت که بدون شک مارول از اعلام زودهنگام این موضوع خوشحال نخواهد بود؛ چرا که بدون شک این موضوع می‌توانست یک غافلگیری بزرگ برای تبلیغات فیلم باشد.

sentry - marvel comics - سنتری - مارول کامیکس

رابرت رینولدز نام واقعی سنتری است که یک فرد بی‌اهمیت و معمولی به حساب می‌آمد، بعد از قورت دادن یک فرمول ابرسرباز، تبدیل به سنتری شد؛ یکی از اولین و قدرتمندترین ابرقهرمانان دنیا. او در یک مبارزه ناتمام با بعد تاریک خود که وُید نام داشت، گیر افتاده بود و مدام باید به این مبارزه ادامه می‌داد. بعد از عضو شدن در تیم ابرقهرمانی انتقام جویان، به تیم دارک اونجرز نورمن آزبورن پیوست و بعد از اینکه تلاش کرد تا به‌تنهایی سرزمین آزگارد را نابود کند، خودش از بین رفت و مرد.

شخصیت سنتری برای اولین‌بار در شماره یک کمیک The Sentry و در سال ۲۰۰۰ معرفی شد. این شخصیت توسط پاول جنکینز و جی لی خلق شده است. جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و یک قسمت از سریال Skeleton Crew وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef نتفلیکس، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong نوشته شده است.

اعضای گروه تاندربولتز در کانسپت آرت فیلم Thunderbolts

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، استیون ین و ایو ادبیری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده